I'm the frozen snow on your lips.

Jag visste att det skulle bli jobbigt, men jag visste inte att det skulle bli såhär jobbigt..
Jag saknar dom som fan.
Det går inte beskriva..
Det är så tomt, ingen jag kan jävlas med, ingen jag kan säga "va?!, jag fattar inte, ta det igen fast sakta" "hur menar du nu" "JAAAAHAA!!! NU fattar jag"
Inga norrmänn alls.
Det nästan ekar här inne..
Det ekar lite inom mej.


Men gårdagen har jag iaf lagt på minnet..
Varje gång jag hör Sean Banan - Skaka rumpa, så sitter jag och småler lite för mej själv.
I-rock, trodde dom sjöng "smaka rumpa" "smaka den för Sean Banan"

I-rock; ?! SMAKA RUMPA?!
Jag; Haha va?:P
I-rock; smaka rumpa?
Jag; Hahahahahahahahaha nej! SKAKA rumpa;)

Det var kul när han sa det, och jag skrattar igenom hela låten numera.

Nu ska jag snart bege mej in till Hemmakväll mina pengar på luren är nästan slut, mina gratis sms är slut:|
No money, no funny.^^
Men det är lätt värt att slösa pengar på dej ;D


Tja!
/Miss T
- I guess I don't know my own strength -
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0