Imorgon är det tisdag, och det betyder..

Att jag ska träffa min andra halva<3, (blondinen på bilden om ni inte visste det, för brunetten är jag, när jag brunett:|) 
Jag längtar faktiskt :D

För jag har saknat henne, jätte mycket. :(
Håller på att längta ihjäl mej, ska förska få henne att vara med på kort efter en hård och lång dag i skolan:P
Känns som att jag kommer behöva be på mina bara knän då:P

Tur att jag ska ha shorts, "killer heals", och oversize linne då, för då kan jag ju be på mina bara knän ;D

Nej men nu ska jag kolla på tv, sen ska jag faktiskt ta och gå och lägga mej och sova lite.
Så jag vaknar i tid imorrn, och hinner fixa mej innan jag ska in till stan och träffa henne <3

ÅH!
:D

Men vi hörs imorrn :D

Så får ni sova så gott :)

Tja!
/Miss T
- Tvilling, vi ska klara detta, tillsammans. Det är du och jag mot världen -


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Då håller vi tummarna för det :) Vad ska ni göra i stan då?

Jag har bara tagit de lugnt jag, tvättat lite å så :P

2010-08-30 @ 23:26:47
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0