Inte okej va:O

Alltså..
Jag är nog den enda i Halmstad som är såhär bra på att göra bort mej:P
Usch, jag skämms nästan bara jag tänker på det:P

Jag skulle träffa en viss person vid Preem macken innan, vi kallar personen för MA. ;)
Så ah, när jag hade varit duktig och hoppat över muren (utan att trilla) så går jag fram till helt främmande människor, men dom hade en liten hund, eller en gris..
Jag vet inte:P
MA och jag kom fram till att det var en gris iaf.
MEN SÅ JÄVLA PINSAMT!!!!
Där står jag, vid den jävla grisen, och han står på andra sidan vid sin bil.
Jag skämdes, inte för att jag gick fram till en grishund, utan för att jag missade honom:P
Men jag skyller på detta " Det första man är blind på är ögonen " :P
Sen brände jag nästan bort mitt hår, fast han hade sagt att jag skulle akta mej för lågan på den jävla tändaren..
Blondiner(A)

Men det som var mest pinsamt var ju att jag nästan la mej raklång i trädgården när jag skulle hem, jag stukade foten när jag hoppade över muren :P
Så typiskt mej, så nu kan jag knappt gå..:(
Det är lite synd om mej, erkänn;)

Hih!

Och till er tröga tjejer!
JAG SKITER I ER JÄVLA SKO!
Så..
:D


Nej..
Men nu ska jag ta en cigg, sen borsta tänderna osv.

Vet inte om jag ska sova eller om jag ska kolla på en film.
Det märker vi:)

Hörs senare:)

Tja!
/Miss T
- What you feel is what you are, and what you are is beautiful -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0