It makes me sick!

Att vissa saker kan göra att man mår så fruktanvärt illa, bara man tänker på det så blir man förfan spyfärdig!
Bara jag tänker tanken på dej, gör mej spyfärdig..
Jag känner mej så elak, för du är så trög att du inte fattar något..
Hur i helvete ska jag få dej att fatta? - Jag har sagt till dej, vad jag tycker, jag ger dej feta dissen, men ändå ger du inte upp.
SLUTA JAGA NÅGOT DU ALDRIG KOMMER ATT FÅ!
Att jag träffade dej, var ett stort misstag - det är något jag ångrar så innerligt mycket..
FATTA
!
Jag slår snart in pannbenet på dej, så du kanske fattar vinken..
Jag vill bara möblera om ditt ansikte så sjukt mycket, så du möjligtvis hade sett ganska okej nu, för så som du ser ut nu..
Visst det är något i ditt ansikte som ska vara där, men samtidigt är det något som stör mej något så fruktansvärt mycket så det finns inte!
Jag ville bara få det ur mej:)

Nej men nu ska jag kolla klart på tv, för jag ska faktiskt snart sova!
Ska upp ganska tidigt imorrn liksom:)

Hörs!

Tja!
/Miss T
- Åsi, jag kommer sakna dej så fruktansvärt mycket nu när du åker bort -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0