Jag börjar få panik!

Innan när jag vaknade (klockan 12), så hade jag bara en cigg kvar, och tre snus kvar.
Nu är det så illa att jag bara har en snus kvar, och jag orkar inte gå in på Hemmakväll för att köpa nya cigg..
Det känns så otroligt jobbigt, men det kommer ju lätt vara värt det.
Känner hur sugen jag är på en cigg..
Funderar på att ta en snus, men då MÅSTE jag verkligen gå in där sen..
ÅH!

Nej..
Ska kolla vad Åsi skrev, sen ska jag fan ta min jävla snus och sen gå in på Hemmakväll och köpa cigg (Y)
Orkar inte bara..:P

Men ah..
Ska slänga in min sista maskin med tvätt nu snart med.
När jag orkar lyfta mitt feta arsle från soffan ;)
Sitter i 20 min till, sen måste jag fan tvätta:P

Och BTW!
Lilla söta Bink lever:)
 
Hörs lite senare yao ;)

Tja!
/Miss T
- Jag vet inte hur det är med er, men jag blir glad av denna efterblivna bilden <3 -


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-17 @ 19:35:22
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0