Jag gör det för er!

Jag lever för att se er le.

*Jag ska ändra mej, för din skull mamma
*Jag ska må bättre, så du slipper oroa dej pappa
*Jag ska hålla vad jag lovar, så du slipper bli besviken mamma
*Jag ska sluta bråka, så du kan koppla av pappa
*Jag ska göra vad som krävs, för att se er le mamma och pappa.

Alexandra ringde mej nyss, eller ah nästan iaf:P
Hon är allt bra rolig alltså:P
Jag ska vara hos henne halv nio ju, så kom hon med förslaget att vi skulle bege oss bort mot Statoil för att köpa cigg, jag tänkte inte så mycket på det och gick med på det. :)

Sen innan vi la på, så kom hon fram till att Hemmakväll faktiskt har öppet när jag ska till henne, så vi ska gå dit ist:P
Jag menar, hur kunde vi missa att det är öppet?
När vi bor 2 min ifrån liksom?:P
Men jaja:P

Nu sitter jag här, helt färdig, och väntar på att klockan ska bli 20.30 så jag kan gå bort dit:)
Nej men ah.

Idag har jag på mej detta.
Oversize tiisha  - H&M 199 kr
Avklippta jeans - ONLY 599 kr
Leggins - H&M 50 kr
Dom rosa fluffiga sakerna (kommer inte på namnet:P) har jag köpt från någon konstig sida:P - 300 kr


Nu drar jag ut och röker och fördriver tiden lite:)

Tja!
/Miss T
- Ja men om man träffar på ett monster så är det lika bra att man är osminkad så man smälter in och slipper känna sej utanför, tänk på det;) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0