Jag tänker för mycket.

Jag tänker väldigt mycket innan jag somnar, alltså, när jag ligger i sängen och ska sova.
Så kommer det en massa tankar och bombaderar mitt huvud, det är nog därför jag sover bort hela dagen, för jag menar, sist jag kollade på klockan så var hon 06.00 på morgonen..
Sovit fram till typ klockan 15.00..
Inte så bra faktiskt!

Men nåväl.

Idag har jag faktiskt mycket att göra.

*Duscha
*Fixx
*Ringa Alexandra
*Övertala mamma om att jag inte ska äta någon mat
*Sticka hem till Alexandra
*Komma hem från Alexandra
*Blogga
*Kolla tv
*Sova?

Tänker på att det egentligen är någon fara, att jag inte behöver skynda mej, eftersom att jag ska vara hos Alexandra vid 20.30.
Mamma är inte hemma, hon är ute med hunden.
Så här sitter jag, och snackar med Kim :9

Nej, men om man kanske skulle ta och hoppa in i duschen och sådär, så är det klart iaf? :)

Men först..
Min "morgon" cigg;D

Skriver mer senare om jag hinner :)

Tja!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Vad roligt att du ville vara med i veckans blogg tävlingen! Nu är det bara att hålla tummarna :)

Allt bra med dig annars då ^^

2010-08-23 @ 17:56:53
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0