Jaha..

Och nu då?
Nu har jag tråkigt, ringde mamma, och frågade om hon hade något förslag på vad jag skulle göra, men allt hon sa hade jag redan gjort..
*Ute och sprungit med vovvs
*Städat hela huset
*Duschat
*Tvättar
*Vikt tvätten (som redan vart ren)
*Bloggat (2:a inlägget idag, men det gör inget, för fler kommer det bli)
*Ringa Alexandra (Gjort, hon kommer vid halv fyra)
*Gett vovvs mat och nytt vatten

Mamma sa jag skulle äta?!
Men jag var lite smart, sa att jag ska äta mat med Alexandra sen, för det ska jag, men så sa hon att jag var tvungen att äta innan 17.00?!
Det måste jag inte alls göra!
Jag äter om jag är hungrig, och känner att jag håller på att svimma.

Undra hur många kalorier jag har gjort av med idag.;) (Ska fan räkna ut det senare)
Sitter och dricker min andra sockerfria powerking nu.
Nej men alltså..
Nu ska jag gå och gosa med min vovvs och känna mej stolt!:D

Uppdaterar lite senare:D

Vi hörs snart, så håll ut ;D

Berättar i nästa inlägg om vad som hände igår;O

Tja!
/Miss T
- I'm so sick of when they say "It's just a phase you'll be okay" -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0