Jobbig dag..:P

Fanfanfanhelvetehelvetehelvete!
Hade verkligen glömt hur jobbigt det är att vara såhär bakis:P
Var inne med lillasyster på Hemmakväll vid 20.00/21.00 kommer inte ihåg eftersom att jag inte kollade på klockan.
Men iaf.
Köpte cigg, coca cola light, vanlig cola till lillasyster OCH!!!!!!!!
PRINGLES:|
Fett på burk
för mej..
Delade burken med fett med min lillasyster, gjorde det mest för att jag försöker bli bättre, helhjärtat denna gången.
OCH!
Jag svarar inte på sms längre, jag orkar inte, jag har dagligen så stark ångest så jag inte orkar svarar, varje dag är som ett hugg i hjärtat, ett hårt slag i ryggen.
Det gör att jag inte orkar svara.
Vill ni något, så får ni ringa,
kanske svarar då, kanske inte.
Men nu vet ni iaf.

Kollade på Dumbo med lillasyster innan, och mamma gjorde oss sällskap, sen när den var slut så kollade vi på Perfect stranger^^
Nu ligger jag här i soffan, och gör det jag är bäst på..
Jäser ;)

Jag längtar till onsdag - då mina skor kommer.
Jag längtar tills jag och Åsi drar iväg - kommer bli awesome    

Men nu ska jag gå ut i regnet, med ett paraply, undvika att bli träffad av blixten och ta mej en cigg..
Sen ska jag nog fan sova.
Händer ju ingenting nu när det regnar ändå.
Men vi hörs senare:)
Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera, så ni har något att störa er på ;)

Tja!
/Miss T
- Fuck, I miss you -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0