Keep up the good work (Y)

Vaknade lite sent idag, men jag gick faktiskt och la mej jätte sent.
Sist jag kollade på klockan var hon 07.30, så skyller på det;)

Men iaf.
Ni vet hur mycket jag älskar att vakna till sms ellerhur, finns inget bättre än när man har fått 10 sms ifrån olika människor:)
Helt awesome alltså:)
Jag älskar det, fortsätt med det mina kära vänner <3

Men nu ska jag gå in och duscha osv.
Blir bara en slappedag idag, dvs - mjukisbraller och oversize tiisha, no make up och håret åt alla håll och kanter..
Men nu - Dusch.

Skriver mer senare:)

Tja!
/Miss T
- Vad gör vi? Nu kör vi -
Bjuder på en till snygg bild på Halmstads och Oslos skönheter <3
Andy, I-rock and me:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0