Min mamma tycker iaf jag är söt:)

Och alla tycker om mej ;D

Alla älskar att jag är som jag är, alla älskar att jag ser ut som en bitch?!, alla älskar mitt blonda hår, mjaa;)
Alla älskar mej.
Och min mamma tycker iaf att jag är söt:P

Åsi kommer hem om några timmar, och jag borde sova, för jag ska upp om några timmar, för att sen bege mej in till stan med mamma, lillasyster, min söta kusin Sandra:)
Mamma ska köpa klänning till mej:D
Finns den kvar så visar jag den självklart :D

Nej men nu ska jag snart sova faktiskt :)

Blir ett snabbt inlägg innan jag drar imorrn ;)

Tja!
/Miss T
- Mamma tycker iaf att jag är söt -
På marin festivalen hittade jag en sassy klubba, men jag fick inte äta den för mamma ;O
Tur det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0