Möff!

Ja men ungefär^^

Nej men förlåt för att jag inte har uppdaterat, har blivit lite kass med det tycker jag.
Men har man blogg torka så har man liksom inget att skriva=/

Men ah.
Gårdagen var helt underbar, bilder kommer lite senare, typ inatt.
När jag sitter vid min dator.
Sjukt kul hade jag iaf igår.
Så tack ALLA för att ni gjorde min kväll. <3
Träffade Sara, Felicia, Ted och Kim? ute igår, det går inte att berskriva känslan, fick ett pirr i hela kroppen, det kändes som att jag var hög på något.

Men ah.
Nu ska jag vara lite social med mina kusiner, dom ska hem imorrn, så vill spendera så mycket social tid med dom:)

Men vi hörs lite senare, jag lovar att uppdatera er bättre:)
So, don't hate me.

Tja!
/Miss T
- Fick ett dulligt mail på FB, tack <3 -

Kommentarer
Postat av: Anonym

du träffade ju mig också hihi :P Kram marcus

2010-08-09 @ 02:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0