Nästa vecka:D

I nästa vecka ska jag träffa Tvilling, på tisdag 15.30.
Ska jag träffa henne.

Jag saknar henne så mycket att det gör ont i mitt hjärta:(

Tanke;- Hoppas bara att min huvudvärk har försvunnit.


Har fortfarande samma jobbiga huvudvärk som jag hade igår.
Jag vet inte vad jag ska göra för att få den att försvinna, jag orkar inte knarka mer huvudvärks tabletter, och det hjälper inte att jag sover.

Tanke;- Jag har nog skaffat mej migrän.

Sitter här, och gör verkligen inget viktigt^^,

Så min bloggtorka har verkligen kommit tillbaka.
Det är inte riktigt okej alltså:P

Men ah.
Vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- Påväg till drömmen, kan man ibland stanna upp, och hitta en bättre väg, till en annan dröm -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah jaha okej, haha alla säger det;D



Http://smekizz.blogg.se

2010-08-26 @ 15:44:33
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Kul att du va med i dagens blogg tävlingen jag hade igår, vinnaren finns uppe nu! Allt bra annars?

2010-08-26 @ 16:41:35
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0