Natta!

Nej men nu ska jag ta och gå och lägga mej.

Mycket har hänt idag, och jag känner att min kropp är helt slutkörd.
Ska upp tidigt imorrn och dammsuga resten utav huset, sen ska jag ta min hund ut på en riktigt lång runda.
Det kan både han och jag behöva, spec jag.
Men tanke på hur mycket jag har stoppat i mej.
usch.
Känner mej fet.
Som en blandning mellan en heffaklump, flodhäst, sjöko, elefant och något annat..
Yepp.

Nej, men nu ska jag ta med min dator, gå upp på mitt rum, så jag kan blogga direkt när jag vaknar imorrn:)
Jag vet att ni kommer sakna mej:)

Men vi hörs om några timmar igen:)

Tja!
/Miss T
- Nu får ni sova så gott mina söta läsare, så hörs vi lite senare -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0