Nattblogg..?!

Jag ska faktiskt gå och lägga mej nu snart.
Ska liksom in till stan imorrn med Åsi, jätte tidigt på morgonen(A)
Nej jag bara skojar, så tidigt är det inte, ska in vid 12 tiden, vilket betyder att jag måste gå upp klockan 10.
Självklart lovar jag att slänga in en liten uppdatering innan vi drar in till stan :)

Och när jag kommer hem med:)

Hoppas bara min huvudvärk har lagt sej lite tills imorrn.

Men vi hörs imorgon innan jag drar in:)

God natt och sov så gott mina söta läsare:)

Tja!
/Miss T
- <3 -

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Härligt! Det är bara bra med oss, trött bara :) Gjort idag?

2010-08-26 @ 23:52:02
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0