Nej NU är jag duktig.

KOLLA KLOCKAN!
:D Jag har sovit 4 timmar inatt ungefär, och jag är redan uppe;)
Men jag är ju lagom trött, funderar på att vila lite senare, antagligen innan eller efter Alexandra har varit här, det märker vi.
Brukar ju bli ganska övertrött rätt fort, och sen slocknar jag:P
Haha.

Nej men nu har jag inte tid att sitta här, jag ska ge mej ut och springa en skön morgonrunda med mitt lilla monster nu när det verkar vara ganska okej väder ute.
Kan bli ganska lätt kyligt annars, det är det säkert nu med.
Och!
Jag är snyggare än någonsin ;)
Tanke; - Hoppas ingen jag känner ser mej
Nej.
Men vi hörs lite senare, ska berätta lite om gårdagens händelse som fick mej att nästan kissa ner mej xD

Skriver när jag har kommit tillbaka :)

Tja!
/Miss T
- Nu jävlar! -

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Nu drar jag igång veckans blogg!

Var med och ta chansen att få ta del av mina ca 1500 unika läsare/dag!

Vinnaren länkas i en hel vecka hos mig :)



Lycka till!!

2010-08-21 @ 11:41:41
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0