Next time? There will be no next time!

La mej i sängen, skulle lyssna på en låt, det fick bli; ItaloBrothers - Love Is On Fire
Lyssnade på texten, och det slog mej..
Att den låten är ganska fin faktiskt, och den jävlen satte sej på huvudet, så nu sitter jag och lyssnar på;
Eminem ft Rihanna - Love the way you lie.
Den låten är ännu värre..
Jag kommer inte kunna sova inatt xD
Haha..

Nej men fan!
NU ska jag FAKTISKT sova, jag pallar inte dygna, även om jag hade behövt det:P

HÖRS!

Tja!
/Miss T
- Det enda jag tänker på är; flottiga pizzor, toast med mycket ost i, cheesburgare, friterad mat, cola, redbull, godis, chips osv. Är det ett tecken på att jag är påväg att bli frisk?! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0