No time.

Jag har inte tid för detta.
Jag har inte tid för något känns det som.
Ångesten kommer oftare och oftare på besök, mest på natten, när jag är ensam, den kommer och knullar mitt huvud så jävla hårt.

Tanke; - Jag tror det var för att jag var så hungrig att jag kunde och för att jag faktiskt tryckte i mej två mackor.

Även det fick ju sina konsikvenser -> Magen började krampa, det var på väg upp (utan att jag gjorde något), jag kände mej fetare än någonsin och nu kommer den förbanande ångesten och knullar min hjärna.

Jag borde verkligen sova, men innan det, så ska jag hoppa ut genom fönstert igen (dörren fuckar och går inte att låsa upp) så jag kan röka, sen ska jag nog göra mej klar för sängen.:)

Ni får sova så gott :)

Natta.

Tja!
/Miss T
- Next time? There will be no next time -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0