NU är jag förbannad!

Jag är så jävla skitförbannad på mej själv!
Jag har gått upp 2 kilo, jag höll på att börja storlipa när jag stod där.
Så nu ska jag fan banta!

Jag ska ha gått ner MINST 5 kilo till nästa gång, det är inte så svårt egentligen, och nu när min tumme inte längre sitter fast i röven så blir det bara lättare.

Kommer inte äta något.
Bara dricka vatten och röka.
Det är det jag gör bäst!

OCH!
Jag är så jävla skitförbannad på byggarna utanför huset.
Dom ska kirra bullerplank, och dom bankar och har sej, känns som att huset flyttar sej 5 meter varje gång, vem vet..
Snart kanske vi bor mitt inne i stan?;)

Nej, men nu ska jag hoppa in i duschen, jag luktar sjukhus, och den lukten får mej att må illa, och jag vill inte må illa idag..
Eller jag mår redan illa, men jag vill inte må mer illa..

Min laddare till min dator har bestämt sej för att sluta fungera, så måste kirra en ny.
Lånar mammas dator sålänge :)

Nåväl, vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- Nej, det är aldrig jag som börjar vara kaxig. -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0