NU jävlar!

Om en timme drar jag in till stan, tog bara en snabb paus i sminkningen och så, kände att jag var tvungen att uppdatera er lite så ni vet att jag fortfarande lever och tänker på er ;)

Nej, men nu hinner jag inte skriva mer, ska sminka klart mej, platta håret, sätta i löshåret, sen jävlar ska jag in till stan.
Dagens outfit kanske kommer upp om jag hinner, annars kommer den när jag kommer hem :)

JUST DET!
Jag har hittat min jacka från Gina, men nu är mina favorit jeans shorts borta:(
 

Men vi hörs lite senare, när jag har kommit hem och så :)

Tja!
/Miss T
- Snart, snart, snart -

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej vad mysigt, vad gjorde ni då? :)

Jag har varit inne i stan jag på ett event samt shoppat lite :)

Kram!

2010-08-31 @ 18:34:18
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0