Och ni undrar..?

OCH NI UNDRAR VARFÖR JAG BLIR BESVIKEN HELA TIDEN?!
Och varför Ångesten kommer så ofta!

Tanke; - Vart är du när jag behöver dej som mest?!

Det är intejävla konstigt när ni håller på såhär, fattar ni inte det?!
Ni kanske inte vet att även jag har
känslor?
Ni kanske inte vet att det sårar som fan när ni håller på så?
"Nej men det finns inte plats i bilen"
NEHE! MEN DET ÄR EN PLATS KVAR!
Men neeeej, erkänn det bara.
Ni vill inte ha med mej, säg det ist för att hålla på såhär.. 


Du lovade mej igår!
Tack!


Tanke; - Att ni säger jag är smal och inte syns, det är bara bullshit, ingen vill umgås med den feta människan, ingen !

Vissa dagar önskar jag att jag inte blivit född,- idag är en sån dag..
Vissa dagar önskar jag att jag faktiskt dog för snart 2 år sen! - Idag är en sån dag..



Hörs senare..

Tja!
/Miss T
- Behind every good girl, there's a naughty one. -

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej, trist att du inte hittade något :/

Jag har bara tagit de lugnt jag, riktigt skönt :) Vad ska du göra för nått idag då?

2010-08-27 @ 15:22:36
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: josefine

Välkommen in och gissa kändisen! Någon eller några kommer bli länkade för att de svarar rätt. är du en av dom? Kolla in och gissa! :)

2010-08-27 @ 15:39:30
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: HANNA - Vinn valfri produkt!

Hej :D allt bra?

2010-08-27 @ 17:23:56
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0