Om du bara visste..

Jag börjar bli orolig nu.
Jag kan inte sova alls på nätterna längre, ingenting fungerar, jag känner verkligen hur trött jag är, för det är jag, mina ögon går typ i kors
.
Men så fort jag har lagt mej ner i sängen, ligger jätte bekvämt, så blir jag så fruktansvärt tissnödig..
Fattar inte varför.
För jag menar..
Jag dricker inte mer än vanligt..?
Okej, idag har jag druckit nästan 3 liter vatten1 timma^^,
Men hey, jag var törstig.
Samtidigt som jag skriver detta så sitter jag och dricker 70 cl vatten..
Är min kropp uttorkad?
Eller har jag bara vattenbrist? (Om man nu kan ha det:P) 


Nej men nu ska jag gå och kissa, sen ska jag
fan sova!
Ska ju upp om 7 timmar igen..
Wiie?!

Nej men..
Vi hörs om 7 timmar ;)

Tja!
/Miss T
- Om du bara visste -

Kommentarer
Postat av: Merima

allt bra ?:)

2010-08-18 @ 13:58:00
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0