Seeeegt det är:o

Sitter här, inne på min och mammas dator, ska skicka två bilder till mej från mammas msn, och jag säger bara det..
HERREGUD!
Så jävla segt, har suttit här i 20 min, innan filerna skickades..
Vi har rätt speedat internet, så det är inte det, jag vet inte vad det är faktiskt..

Känner mej så otroligt nere, det kom när jag färgade håret..
Eller blekte utväxten..
Sitter och funderar på vad i helvete det kan vara, för jag vet inte.
Men det slog mej lite, att det kan vara den förbannade ångesten?!
Är nog lite så, blir så jävla nertryckt utav den så det finns liksom inte..

Jag bad aldrig om att få detta, varför var just JAG tvungen att bli drabbad?
Varför är det svårare vissa dagar? - När det annars är så enkelt..
Varför orkar jag inte stå emot? - Som jag alltid har gjort innan..
Varför känns det som att alla lämnar mej? - När jag vet att dom finns där, helhjärtat för mej..

Jag vill komma härifrån.
Jag behöver åka bort ett tag..
Åsa..  - Är du på?:)

Nu ska jag kolla på sex and the city 2..
Hörs senare

Tja!
/Miss T
- Everybody hates the fat person -

Kommentarer
Postat av: Din loooovve <3

klart jag e på ;) Vi har ju till o med fått andreas till o köra vart vi än vill :D Så bara att säga till :) Finns här.. Always <3

2010-08-03 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0