Summer's blood

Alexandra var här, följde precis henne hem..
Vi har sett på film, "Summer's blood" hette den, en helt okej film faktiskt, det enda som var lite kasst var att den slutade precis när den började, eller ah, precis när det hände något i filmen så vart den slut i rutan:O
Inte så jätte bra kanske, men annars en helt okej film:)

Kim sitter och "raggar" på mej med dåliga raggningrepliker, jag sitter och skrattar för mej själv:P
Så jävla dåligt liksom ;)

Kollar just nu på "Inte utan min dotter", fattar ingenting, med tanke på att jag inte har sett den från början, så verkar den vara ganska svår att hänga med i:P
Men den är nog faktiskt ganska bra, nu när man kollar på den lite så:P

Men jag borde egentligen sova, fan jag ska ju upp om 8 timmar, ska ut och springa med mitt lilla monster, jag måste ju sluta se ut som en fet heffaklump, detta fungerar ju inte.

Och just nu, blev jag väldigt sugen på Spaghetti och Köttfärssås:O
Kanske ska laga det imorrn?
Eller om det finns någon som vill komma och göra det åt mej?
Blir alltid godare om det är någon annan som lagar maten åt en
:)
Regnar det så ska jag fan göra det, för om det inte regnar så ska jag och Alexandra ge oss ut och cykla. o.O

Nej men ska kolla klart på den filmen sen ska jag fan gå och lägga mej:)
Lång dag imorrn (lördag).

Godnatt..

Tja!
/Miss T
- Du behöver bara hålla vad du säger, så har du mej där sen -


Kommentarer
Postat av: Alexandra :)

Du e så vacker gumman min. <3 <3 <3

2010-08-21 @ 02:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0