There's always a place in me that you can call home.

Igår var bajs.
Igårnatt var awesome, jag har inte varit så glad på länge.
Helt underbart.
Hoppas med hela mitt hjärta att det kommer bli så med.

-We've been drivin' to fast, just need to slow down and just rool..

Tänk om en person hade insett det med, då hade det inte blivit såhär.
Men jag har inte tid att tänka på en massa småsaker just nu egentligen, jag måste ha mina tankar på ett annat ställe just nu..
I'm så fhappy <3
Det är på tiden nu faktiskt;)

Sen kanske det händer en till bra sak om några veckor, alltså.
Mitt liv flyter på bra nu, helt underbart är det faktiskt.
Jag har aldrig varit gladare, jag skojar inte.

Jag är inte rädd för min lillasysters orm heller, den är så fucking söt, och jag är nästan lite kär i den :O
Om man nu kan bli kär i en orm vet jag inte xD
Men haha^^
Ah..^^

Jag ska snart färga lillasysters hår, men först ska hon fotta när jag håller i ormen xD
Så kommer visa er sen att jag faktiskt vågade hålla den :D

Tja!
/Miss T
- Livet är underbart just nu -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0