Utväxt=BORTA:D + Massa bilder:D

Den är som försvunnen, bortblåst, nerspolad, raderad, BORTA:D
FYFAN va häääääärligt;D

BORTA!!!!
Jag körde på mittbena idag, ovanligt men sant^^


Det är inte riktigt jag, men det funkade idag, eftersom att jag inte orkade bry mej xD
Så bjuder på det med, gillar fluffet jag har, måste platta håret så det lägger sej lite^^

Var ju hemma hos Alexandra innan, snackade lite skit och frös nästan ihjäl på balkongen när jag rökte:P
Har aldrig rökt så fort i hela mitt liv:P

Detta slängde jag på mej idag;

Snygg skorna åkte på med;D

Men nu ska jag kolla tv, sen ska jag ringa Åsi, sen ska jag nog sova:)

Vi hörs imorrn (Måndag)
Godnatt..

Tja!
/Miss T
- God I miss you -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0