Varför?!

Varför lär jag mej aldrig?
Jag har skrivit det förr, och jag skriver det igen..
Min kropp klarar inte att festa två dagar i rad, den gör det
inte.
Känner det alltid på söndagen,
kroppen värker, musklerna värker, huvudet håller på att explodera, jag är mer bakfull än någonsin.
Jag blir så trött på att jag aldrig lär mej.

Anledningen till varför jag dricker så jävligt är för att glömma bort verkligheten ett tag.
Liksom, slippa undan..
Det är bra för tillfället, men dagen efter är ett helvete, sen är jag på det igen, och söndagen är som ett levande helvete.
Vafan är det jag håller på med?
När jag är mycket medveten om att min kropp inte klarar av det..?

Gårdagen var riktigt kul, helt underbart, lite tradigt mot slutet bara, men skit i det. ^^
Hade kul, tack <3

Tänkte gå in och ta mej en dusch, slänga mej soffan och bara tycka synd om mej själv!


Vi hörs..

Tja!
/Miss T
- I love you Ana, I do.
But please, leave me alone -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0