Vilka korkade människor det finns!

Har nästan precis kommit hem från Alexandra:)
Vi var så jävla duktiga och cyklade bort till statoil:)
Det behövdes kan jag lova;) (Ja, iaf för mej)
Kom till henne vid..? 22.15 och stack hem vid 01.50
Men kul hade vi verkligen :)
Nej men ah!..
Just det!
Såg två tjejerStatoil som hade CYKELBYXOR!
DET ÄR SÅ JÄVLA FULT!!!!!!!!
Hallå, 80-talet är över!!!!

Och folk kallar MEJ korkad?!
Sitter och kollar på något lamt program på femman, om äldre killar som blir tagna på bar gärning för att dom tror att dom ska ha sex med en 14-årig tjej..
Killen som är på tvn just nu, klädde av sej naken och gick in i huset..
Vilken idiot!
Han är ju förfan korkad, på riktigt assa..:P
Stackars sate:P

Nej men jag väntar på att SKINS ska börja:)
Så innan det kör igång, så tänkte jag ta en cigg, tvätta bort mitt smink, borsta tänderna osv.
Sen är det bara att gå och lägga sej:)

Men vi hörs igen om några timmar:)

Tja!
/Miss T
- Tack för en underbar kväll min söta vän -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0