What can I say, what can I do..?

This is who I am, and I'm hurting you..

Jag kom i säng imorse iaf.
Klockan 06.30 var sista gången jag kollade på klockan, och jag somnade nog ganska snabbt efter det^^
Sen kom lillasyster upp och skulle väcka mej, jag gick upp vid 15.00, när jag kom ner så sa mamma att det fanns mat till mej..
Jag kollade lite bittert på henne och min första tanke var "MEN JAG TÄNKER INTE ÄTA! Jag kommer bli tjock"
Men ist, för att lägga ner energi på att säga det så sa jag ist att jag inte var hungrig, sen gick jag ut och tog en cigg..
Så nu sitter jag här, inne på mitt rum, med Dead By April vrålandes ur mina högtalare, och tänker bestämma mej för att sluta röka och börja träna ist.
Fast när man tränar så blir man hungrg?
Men det är ju lugnt, för jag har glömt hur det känns att vara  hungrig.

Min ena kusin ska åka hem idag, vi ska åka och lämna honom på stationen, eller jag vet inte om VI ska med, alltså min familj, eller om bara en person kör honom.
Det märker vi.


Nej, men nu ska jag klä på mej. :P
Sitter i bara handduk igen, inte okej xD

Men vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- Det är inte det att jag inte är redo, jag är bara så rädd, så jävla rädd -
Vem har sagt att man MÅSTE vara normal på bilder? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0