You can be anywhere..

Kom precis hem, efter att ha varit ute och gått och nästan krockat med 5 stolpar:P
Fråga mej inte hur jag lyckas, för det vet jag inte ens själv, okej att jag nästan krockade med en när jag skrev blogg samtidigt som jag gick, men efter att jag hade lagt ner mobilen i fickankrockade jag nästan med 4 till:P
Dom bara dök upp där, framför mej xD

Men iaf.

Jag har bestämt mej nu, att jag ska börja gå ut och gå en timme om dagen.
Men om jag ska orka det, så måste jag käka ju, men om jag äter mindre (inte för att jag äter så stora portioner annars) så kommer jag klara det.
För nu ska 5 kg bort från min väldigt för tjocka kropp!

Men iaf, jag ska inte göra som Kissie iaf, att bara käka cheesburgare känns inte riktigt som en diet som fungerar..
Hon påstår att hon har gått ner 4 kg, jag tror det är så att hon har gått upp 4 kg, men säger att hon gått ner det för att man ska tro på att det fungerar.
Cheesburge dieten känns lika dum som hennes Chailatte diet..
Det skriker ju fett!

Men ah^^

Nu ska jag kolla på Twilight filmerna:D

Taggar imorrn med Åsi <3

Vi hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- You can be anywhere when your life begins-


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aj då! Stolpar är inte så roliga :/



TWILIGHT <3 läst böckerna?

2010-08-26 @ 18:51:37
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: ASIAT

hejhej, vad gör du då? :)

kraam

2010-08-26 @ 22:11:09
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0