Zacko och jag..

Hunden och jag har en helhelg här hemma:)
Bara vi två:D

Jag är hemma, med min underbara hund, så jag kommer inte vara ensam i helgen iaf, eller jo, det kommer jag ju vara men jag har iaf sällskap:)
Helt underbart.

Mamma, Pappa och lillasyster ska åka iväg snart.

Jag är så förbannat jävla trött, jag skulle kunna somna ståeendes alltså..
Fått för få timmar på 2 nätter..
=/

Men anyhow..
Ligger i soffan, mjukisar, osminkad, håret åt alla håll och kanter, och funderar starkt på att dra in på Hemmakväll och köpa nya cigg..
Jag måste ju överleva helgen xD

Nej, men fixa mej och dra in på Hemmakväll snart:)

Vi hörs:)

Tja!
/Miss T
- Tjockisar orkar inte röra sej, därför jag ligger som en flodhäst i soffan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0