4 timmars sömn..

Fett nice!
Fick bara 4 timmars sömn inatt, sen var det dags att gå upp och fixa sej, för skulle med mamma och handla med lillasyster och storasyster.
Fett mycket folk inne på Maxi så man fick typ panik:(
INTE OKEJ alltså..

Men nåväl, Felicia min fiskmås (remember?) är sjuk:( , det är inte heller riktigt okej alltså..
Så nu medans jag håller mina tummar på att hon ska bli frisk så ska jag dricka
nyponsoppa <-wtf?! åt henne:)
Jag vill verkligen att hon ska bli frisk, faktiskt (A)

Ah nae, om man skulle ta och städa lite på rummet kanske?
Känns som att det behövs just för att jag knappt hittar ut, och det är inte så stökigt inne i rummet, men det ser ut som fan :(

Men ah nae, låter som en bra idé så vi hörs nog efter att jag har städat lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0