American fat ass!

Sitter i soffan och kollar på fyran, det handlar om typ tjockisar i USA, och tro mej, det är riktiga fetton..
 
Vi snackar inte 120 kilo, vi snackar 250 kilo, fettvalkar över HELA kroppen, fettma så det skriker om det, bufféer med 50 olika maträtter, fetton som sitter och trycker i sej maten, folk som är så feta att dom vaggar fram när dom går, dom kan inte klä på sej själva.

Fan, nu mår jag illa..
Känns lite som att man ser sej själv på tv..

Nej men fyfan!

Iaf.
Jag har skickat iväg skorna nu, jag frågade när dom skulle vara framme, och dom sa att dom skulle vara framme på fredag, senast måndag.
Så det är skönt!

Tror jag ska byta kanal, för jag mår illa när jag ser tjockisarna sitta där och vräka i sej all mat, och jag skojar inte, det är inte lite mat dom trycker i sej.
Jag mår illa nu, riktigt illa..

Ska byta kanal.
Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0