Att deffa eller inte deffa, det är frågan :P

När killar deffar så är det snyggt, men när tjejer deffar och ser ut sådär -->
COME ON LIKSOM!
VART
är DET snyggt någonstans?!
Det är så jävla råäckligt så det finns inte, okej om man har muskler som tjej, fine, men det där är bara så jävla äckligt och överdrivet!

Blev lite förbannad när jag såg denna bruden på någons blogg, fick en känsla inom mej som bara sa "nej, det är inte snyggt" för det är det inte, inte någonstans..

Tjejer ska inte deffa, och OM, så ska dom bara göra det till en viss gräns, det är MIN uppfattning om deffning iaf.

Hälften av alla människor har säkert funderat på att deffa och sådär va.
Jag kan erkänna att jag är en utav dom, men nu när jag tänker efter så nae,
big nono.
Börja träna? - Ja absolut
.
Börja deffa? - Nej inte efter att ha sett denna bilden.
Jag vet att jag är en person som gärna vill ha mer och mer, just därför ska jag INTE deffa.
Det är äckligt och jag hade deffat tills jag dött.
Desstuom är det nasty som fan, att se ut så som tjej.

Nu ska jag ta min så otränade och odeffade kropp (thank god for that) och ge mej ut i kylan och gå en timme med hunden.

Muskler är snyggt - på killar.


Kommentarer
Postat av: Sara "tvilling"

Ja det är riiiiktigt äckligt med deffade tjejer! Håller med, det KAN vara snyggt på killar OM det inte är överdrivet :)

2010-12-14 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0