Can I get a "what what"?!:P

Sitter och kollar på Jims värld nu och bara tar det lugnt innan jag ska hooka sängen^^,

Och helt ärligt, så vet jag inte om jag kommer klara av att jobba imorrn med tanke på att jag har så fett ont i magen och i huvudet.
Men jag måste, jag har inte råd att vara sjuk, även om jag hade behövt det.
Jag känner mej lite störd i huvudet faktiskt :( , och det är inte riktigt okej.

Men jag får bara ta det lugnt och vila hela kvällen imorrn efter jobbet, med tanke på att jag ska ut på lördag, så det är la lika bra att jobba fram till dess, så det inte ser så dumt ut.
Fast jag känner att jag egentligen inte hade klarat av att gå ut heller..
Men ah, skit i det, jag vill jobba, jag vill ut..
Jag SKA jobba, jag SKA ut på lördag, that's it liksom.
Måste även ta en sväng inom systemet snart med, men jag orkar inte bära runt på en drös med flaskor:P
Men lika bra det, för jag är somsagt allltid ute i sista minuten xD

Men hey hey.
Nu ska jag snart sova.
Så vi hörs imorrn!

Ni får sova gå gott!
Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0