Confused..

Sånna saker gör mej förvirrad.

För det första!
*Jag bestämmer vilka som är mina vänner och vilka jag vill umgås med. - INGEN ANNAN har något att säga till om där! INGEN!

För det andra!
*Så länge personen i fråga inte har gjort mej något, och jag kommer bra överens med henne/honom, så umgås jag med henne/honom. - Samma sak här, det är INGEN ANNAN som bestämmer över det.  

För det tredje!
*Kan personer inte ta att jag träffar människor som dom bråkar med, så är det inte mitt problem. - Det är inte JAG som bråkar!

Jag älskar alla, egentligen..

Så..
Om du har något att säga, så kom och säg det till mej ist, för jag tänker inte sjunka så lågt att ha blogg bråk eller bråk om en sån liten grej med någon!
Get it?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0