Deathrace!

Förlåt för världens sämsta uppdatering!
Förlåt, förlåt, förlåt!

Men det finns egentligen inte så mycket att blogga om just nu, med tanke på att jag inte vill att bloggen ska innehålla jobb, jobb, jobb:P
Det är nog inte så kul att läsa om va xD

Men iaf, idag, innan jobbet (i know) så kom Dania hit, och man blir så himla glad när man ser henne, lilla snäckan:)
Hon är alltid så himla glad och ah:)
Det smittar av sej helt enkelt.:)

Sen när jag hade slutat jobbet så kom pappa och hämtade mej, nu sitter vi och kollar på Deathrace, den filmen är fan bäst egentligen, den är så iskall!

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, det lovar jag.
Ska försöka slänga in iaf ett till inlägg innan jag går och lägger mej, med tanke på att jag börjar tidigt imorrn (15.00) ;) så måste jag sova:P
Det är tidigt okej!
Om man har fått sova fram tills klockan 15.00 annars så är det stört att gå upp 13.00, för att komma iväg till jobbet^^
Så måste sova tidigt idag iaf!

Men nae, nu missar jag mer än halva filmen!
Så vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0