Det är så mycket nu.

Det är så mycket som händer nu, fast egentligen händer det ingenting.
Men det känns som att jag har en massa bollar i luften, när jag i själva verket inte har en enda boll..
Men ah, är det någon som fattar?
Jag känner mej hela tiden så jävla stressad, men jag har lixom inget att vara stressad över..

Jag är hela tiden trött..
Jag är utmattad, jag kommer snart gå in i väggen, för jag tänker för mycket och slappnar inte av när jag väl har chansen till det, och det går ut över dom här hemma, men det är inte riktigt det som är meningen.
Min stubin är kortare än någonsin och jag får en sneflipp på precis allt, jätte lätt..
KUL?! . Nej, not really..

Nej nu känner jag att jag bara klagar och har mej, så jag går och fixar mej inför jobbet ist.
Vi hörs säkert senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0