!!

Jag måste erkänna att denna dagen har varit helt sne..
Jag har varit; stressad, nervös <- utan anledning, förbannad <- utan anledning, jävligt sne <- utan anledning och bara så jävla trött..
Nu ligger jag som en korv i soffan och är helt super sne - whats up with that liksom?!

Funderar på att inte sova alls, utan att bara ligga i soffan som en jävla korv och vänta på att julkalendern ska börja, eller gå och lägga mej (motvilligt) och sova bort hela dagen..
Det låter mer lockande att dygna faktiskt..
Men samtidigt är det jävligt onödigt och det blir bara jobbigt tillslut, när alla ligger och sover.. (som dom redan gör), känns så segt..
Måste visserligen ut i kylan med hunden, men inte ens det orkar jag, men jag måste liksom, så det känns som att jag måste sluta vara en korv och faktiskt gå upp.. (jobbigt det blev nu)

Nej, men nu får jag nog resa på mej och gå ut med hunden (som sover) men lovade mamma.. 
 
G'night~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0