..!

Snacka om att det känns som att min mage ska explodera snart eller..
Skulle aldrig ätit den där pizzan (shut it! I know!)

Jag som hade varit så duktig idag och bara ätit 2 mackor, och en clementin..
Men sen tryckte jag i mej den där fettiga vegetariska pizzan, och jag känner nu att jag kommer att explodera inom en snar framtid..:(

Borde egentligen gå ner och hänga upp tvätten, och ta ut den andra från torktummlaren, men jag orkar inte, för det är så jävla kallt ute..:(
Bara jag tänker tanken på att gå ut i kylan så håller jag på att frysa ihjäl, det känns så iaf^^,

Men nae, nu ska jag fixa det.

Slänger in ett snabbt inlägg imorrn om jag hinner.
Så får ni sova så gott och ha en riktigt god jul alla! (Det är julafton om 2 timmar btw):P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0