!!!!!

Men det var då självaste fan!
När man väl har bestämt sej för att sova, ah då går det inte!!
Först så har man fetaste ångesten för att man ser ut som ett jävla svullo!
Sen så håller man på att hosta sönder, jag lovar att den ena lungan ligger fan på golvet och jag kväver snart mej själv med en kudde, för jag kommer ju i vilket fall som helst.. - Tja, med tanke på att jag inte får någon luft!
Så nu kan man ju säga att jag är ganska så sur!
JÄVLA PÖBEL! <- Ingen aning om vad det betyder..

Nej men nu ska jag försöka sova igen, skriver jag inte imorrn så har jag troligen dött, antagligen så har jag kvävt mej själv med en kudde eller så har alla mina inälvor flugit ut och lagt sej på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0