För det första!

Niklas Andersson
Från Stockholm
För det första, så kan du sluta läsa min blogg!
För det andra, passar det inte så är det bara att dra!

Jag har ALDRIG påstått att jag är bättre än någon annan! - Jag vet att jag är bäst ;) 
Detta är min blogg, jag skriver vafan jag vill i den!
Kan du inte ta det, så behöver du fan inte läsa den heller!
Svårare än så är det fan inte!

Men nåväl, jag hinner inte sitta här egentligen.
Vi ska snart sticka iväg, väntar bara på att mamma ska gå ut med hunden så han får bajsa lite, för han ville inte göra det när jag var ute med honom.. :p - Jävla hund:P

Men jaja, nu måste jag fixa mej, typ, ta en cigg och borsta tänderna och lite så!

Kommer nog mobilblogga sen^^,

Smell ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0