Haha okej okej:P

Ända sen i fredags morse (när jag kom hem; 05.39) så har jag funderat på vem den där Johan ifrån Moon är, som jag hade i mobilen.
Jag hade bara ett nummer, 2 sms och ett väldigt svagt minne.
Så jag samlade till mej lite mod, och skickade iväg ett sms till honom, för att se vem det var, och efter 20 sekunder fick jag ett svar, och det var den människan jag trodde att det var..
Man bara "Mhm, du får gärna komma tillbaka (A)"
Nej men ah^^,
Fett nice!!! :D

Tehehe.
Har iaf varit på kalas, och bestämt att på lördag smäller det igen, med kusin och frugan<3
Så väldigt trevligt (Y)

Sen kom jag hem, och lekte kock, gjorde värsta salladen och skalade potatis (A)
Sen fick mamma fixa köttet, för jag tycker det är så väldigt äckligt, blodigt, kallt och helt blää^^,

SEN!
Fixade jag lillasysters hår, åt lite mat (tjockis) sen kom syster och vi drog till Maxi och gjorde en grej.
SEN!..
Satte jag mej här, och gör väldigt många saker samtidigt, skickar sms, facebookar, msnar och och och.. Bloggar åt er<3
Gulligt av mej(A)

Nu ska jag vara lame igen och kolla på tv!
Hörs kanske senare. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0