Hmm.. Hmm..

Ringde till Capio innan, men eftersom att dom snart stängde (när jag ringde) så bad hon mej ringa till Nyhem efter 17.00..
Så det gäller bara att få tummen ur röven (igen) och ringa dit, så jag får veta vad det är för fel på mej, det känns lite som en förkylning bara.
Men mamma tror det är halsfluss, och pappa och tanten jag pratade med i telefonen tror att det är influensa..
Men jag tror att det är en jävlig förkylning faktiskt! (och då är det det!)
Borde kanske byta om, för sitter i pyjamas och inlindad i min gosefilt och ser ut som en drogad vårrulle:P
Man känner ju sej faktiskt lite bättre när man har satt på sej andra kläder, även om man är sjuk, eller iaf jag:P

Nu ska jag ta en Mucoangin och hoppas på att jag blir bättre i halsen, för den första hjälpte faktiskt!

Vi hörs kanske lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0