Hmm..

FYFAN VILKEN UNDERBAR KVÄLL jag hade igår, Tack som fan Felicia för att du gjorde min födelsedag (eller ah, början på den) och för att du gjorde hela kvällen!
FYFAN, jag har nog aldrig i hela mitt liv haft såhär kul!!:)

Alltså..
Vi gick in till stan (-14 grader) vi gick hem från stan (-17 grader, om inte mer), vi krälade runt i snön, blev snöiga, skrattade, dog, fortsatte gå - ja, you get my point;P

Iaf, jag trodde mina knä typ skulle trilla bort osv när jag gick hem, men dom höll..
Men idag, shit!
Jag kan inte gå! (TROR dom förfrös igår efter allt krypande i snön och för att det var så kallt), och nej vi kröp inte för att det skulle vara annorlunda, vi gjorde snöänglar (yes!) sen kom vi inte upp:( så vi kröp runt:P


Men nae, nu måste jag fixa mej, ska ha kalas idag för jag fyller år, och det bästa är..
Att jag fortfarande är full sen igår!:P

Well, vi hörs senare:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0