Jag är äcklig.

Var ju tvungen att slänga i mej maten innan jag skulle till jobbet, maten försvann på typ.. 15 min, det är otroligt snabbt för att vara för min del.
Det blev att jag spydde på jobbet (sa att jag skulle kissa), jag kände mej äcklig, jag kände mej så jävla fet och äcklig

Jag känner mej fortfarande äcklig, jag har inte känt mej såhär äcklig på ett tag.
Okej att jag har känt mej riktigt äcklig vissa dagar, men så som jag känner mej idag det är sjukligt.

Jag känner bara för att tröstshoppa just nu, för att det är så mycket med mej som är fel.
Jag är fet, och äcklig.
Jag vill bara vara smal, varför kan inte jag få vara det?
Jag vill gå ner minst 7 kilo till, men det fungerar inte, känns som att jag blir större och större för varje gång jag tittar mej i spegeln.
Det är skit jobbig.
Jag skäms, för att jag inte klarar detta.
Jag hatar mej själv.

Jag är äcklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0