Jag är värsta leopard kvinnan!

Sitter (eller ligger i soffan) och kollar på men, det är detdära avsnittet om när han Charlie är pank, och jag känner igen mej så jävla mycket där.

Jag fick 5900 kr för typ en månad sen, 3 veckor senare hade jag bara 200 kr kvar, sen fick jag visserligen lön, men den låg bara på 2300 typ.
TÄNK DÅ, OM jag hade kunnat hålla i mina pengar.
Då hade jag haft över 7000 kr nu liksom, underbart^^,
Men nej nej, nu har jag typ 1200 kr kvar av min lön=/
Mina pengar bara försvinner:(

Nästa gång jag får min lön, så ska jag fan lägga undan hälften (om inte mer) för jag måste fan klara mej.

Pappa och jag satt och diskuterade pengar när han körde mej till jobbet, och tillslut sa jag något i stil med "Alltså, det förvånar mej inte om jag kommer hamna i Lyxfällan"..
Han höll med mej, för han vet hur jag är, jag bara slänger mina pengar runt om mej, som om dom växte på träd..
Det är inte riktigt okej:P

Men smart som jag är <- ser ni ironin?
Så har jag beställt en "piercing" nästa gång jag får min lön.. SMART HUVUD!
LYXFÄLLAN here I come! <- Kanske inte ännu, men snart iaf.
Och det är ju kul:P
Eller inte^^

Iaf.
Ang. rubriken, jag vet inte, jag har bara fått en sån dilleleopard grejer - leopard skor, leggins, linnen you name it liksom.
Helt stört!

Nej men nu ska jag typ kolla på Jim's värld, sen ska jag sova!

Vi hörs imorrn!
God natt <3

Kommentarer
Postat av: Sara "tvilling"

Det så svårt att spara på pengar när man väl har dem, men man får försöka ;) För som sagt, annars klarar man ju sig inte :P Jag brukar säga att pengar är kul när man har dem :D Annars är det inte speciellt kul alls :P

Då är vi två, när det kommer till leopard, ääälskar det <3 Kanske för att vi båda heter Sara/Sarah och sen är vi ju tvlillingar oxå ;) Måste bero på det :D

2010-12-01 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0