Jag tänker tillbaka nu..

och blir lite depp.

Allt jag har, är några bilder på oss, ett svagt minne om hur din röst lät, drömmarna om dej, och ett stort hål i mitt hjärta..
Snälla, kom hem igen?

Det har aldrig varit enkelt att bara sudda ut dej ifrån mitt minne, det kommer det heller aldrig att vara, för du kommer alltid att vara med mej, det vet du.
Eller det hoppas jag iaf att du vet, och även om du inte är här med mej, så sitter jag ibland och pratar med dej, för jag tror att du hör mej.
Det gör du säkert, eller så är det bara ett sätt för mej att bearbeta detta..
Jag vet inte, men jag vet att jag älskar dej, och det vet även du.
 
Jag hoppas iaf att du har det bra där du är nu, eller iaf att du har det bättre där än vad du hade det här.
Jag vet att ingenting är lätt, men man får försöka se saker ifrån den ljusa sidan.

Nu blev det fan jobbigt alltså..:(
Du är ett helt liv ifrån mej Danni.


Men världens bästa är bara 6 timmar ifrån mej, men det känns som att du är ett helt liv ifrån mej också.
 
Jag sitter och tänker på hur fhappy jag var första gången vi träffades, jag kommer ihåg det som om det vore precis.
Jag sitter och tänker på hur glad jag var, när jag skulle åka till Norge, så vi kunde träffas igen.
Jag kommer aldrig glömma hur glad jag var den dagen, det var ren lycka.
Båda gångerna.

Jag saknar dejinnerligt mycket, jag saknar dej så jag håller på att dö.
Det är jobbigt, att sakna någon, som man så sällan träffar..
Jag vill att du ska komma hit, så vi kan leka lite ^^,
Tehehe, typ..
Snöbollskrig i sommarkläder is the shiet!
Men ingen som är villig :(
Men eftersom att du är lika sepe som jag, så hade du gått med på det, bara för att du tycker om mej liksom (A)

Nej, men vi får se till att träffas lite oftare så vi inte glömmer bort varandra (vilket vi ändå inte kommer att göra)
Eller jag kommer inte kunna glömma dej iaf, för jag kan inte bara sudda ut en människa sådär ifrån mitt minne.

Du betyder alldeles förmycket för mej, du är min bästa vän, du är min enda "normala" killkompis. (och det jag menar med "normala" är för att du är som mej, och ingen utav är direkt normal:P) 

Jag är glad att jag har dej bästis<3


Anyhow, kom precis hem från stan.
Åkte in med papi:)
Hämtade ut hans Iphone, som var på lagning (för den var trasig innan), sen köpte vi en present till Frugan, för att hon fyller år idag.
grattis :)
Sen gick vi till jobbet, och jag fixade nya tider, ska jobba från tisdag till lördag, sen på lördag så ska jag gå ut med Frugan och kusin ju, kommer bli kul, men jag kommer även att få stressa lite när jag har kommit hem från jobbet, för jag ska ju inte komma försent hem till Frugan:)
Men det kommer bli mysigt när jag väl har stressat ner och så :)
Jag vill att det ska bli lördag nu, tehehe^^

Men nae, nu ska jag fortsätta sakna mina fina underbara, och kolla på tv:)

Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0