Jaha och nu då?!

Jahaja, jag trodde jag skulle jobba idag, men det skulle jag tydligen inte x(
Traaaaaadigt, men det finns inte så mycket annat att göra..
Så jag är ledig idag, och kanske imorrn.
Så ah..

Men men, det är bara att bita i det sura äppelt och se glad ut, nu kan jag trots allt blogga lite mer (A), så det finns en fördel i allt tydligen:P
Men jag kände verkligen för att jobba idag och ge gärnet^^,

Kan vara lite skönt med med lite ledighet såhär nära jul(:
Så jag klagar inte^^,
tehehehe^^

Tror jag ska slänga mej i duschen nu och sen lägga en ansiktsmask och bara ta det lugnt idag, kan vara ganska skönt att tagga ner lite annars med:)

ÅH JUST DET!
Jag fick 15% rabatt på löshår med (A)
Det tackar man för (det är inte mycket, men det blir liiiiiite billigare iaf)
Tack http://www.rapunzelofsweden.se/  för det:) 

Men vi hörs lite senare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0