Mihihi..

Idag har jag bara legat i sängen och gjort absolut ingenting.
Jag funderar allvarligt på att flytta in i min säng i en hel vecka, bara ligga i den och dra täcket över huvudet varje dag!:)
Hur underbart hade inte det varit liksom? (:
Men iaf.

Ska göra absolut ingenting idag, men imorrn ska jag in till stan med min fiskmås:)
Hon behöver fixa en grej och jag behöver shoppa lite (A)
Behöver nya kläder (eller egentligen inte) och nytt puder. :)
Och om jag känner oss rätt så kommer vi få ganska mycket gjort, och hela dagen kommer försvinna imorrn, men det gör inget eftersom att jag kommer vara med Felicia:)

Kommer bli kul:D

Men vi kan höras lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0